دانستنی های تلفن سانترال

نکته ها و باید ها و نباید های نصب و فروش تلفن سانترال در این بلاگ بحث خواهد شد.

دانستنی های تلفن سانترال

نکته ها و باید ها و نباید های نصب و فروش تلفن سانترال در این بلاگ بحث خواهد شد.

انواع تلفن سانترال

تلفن سانترال پاناسونیک


به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را میتوان بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .
1- گوشیهای تلفن آنالوگ و یا معمولی : از مزایای این گوشیهای تلفن میتوان به قیمت پایین آن نسبت به گوشی های تلفن سانترال پاناسونیک اشاره نمود . این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن سانترال نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش میدهد . کارایی آنها از گوشیهای استاندارد سیستم سانترال پایین تر بوده و کلیه قابلیتهای سیستم از طریق کد انجام میپذیرد ( به طور مثال برای اخذ خط برای شماره گیری کد 9 )
2- گوشیهای تلفن سانترال : این نوع از گوشیهای تلفن ، قیمت بالاتری از گوشیهای تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز میباشند همچنین قابلیت های مرکز تلفن سانترال از طریق کلید های تعبیه شده قابل استفاده میباشد ( به طور مثال دکمه hold ). این نوع از گوشی های تلفن خود به دو نوع هیبراید و دیجیتال تقسیم میگردد و تنها بر روی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک قابل استفاده میباشند .
3- گوشیهای تلفن تحت شبکه : این نوع از گوشیهای تلفن که نسل جدید گوشیهای مراکز سانترال محسوب میگردند دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP میباشند . گوشیهای استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک کار کرده و از گوشیهای sip میتوان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود . در صورت پشتیبانی مرکز تلفن سانترال از پروتکل SIP میتوان گوشی سایر برندها را نیز به مرکز نصب نمود ( به طور مثال اتصال گوشی هوشمند به مرکز تلفن سانترال ) . عملکرد این مدل از گوشیها بسته به نوع و مدل متفاوت میباشد .


تلفن سانترال KX-TD7665


انواع سانترال پاناسونیک

در حالت کلی دستگاه سانترال به دو قسمت کم ظرفیت و پرظرفیت طبقه‌بندی می‌شود این دسته‌بندی قابلیت های خاصی را به کاربران خود ارائه می‌دهد در سری کم طرفیت شما می توانید تعداد محدودی خط شهری و تعداد محدودی کاربر را به دستگاه معرفی کنید در سری پر ظرفیت این محدودیت برداشته شده و از بین ۱ تا چندین خط شهری را می توان مدیریت و پشتیبانی نمود استفاده از خطوط چهار یا پنج رقمی دیگر ویژگی است که در سری پرظرفیت امکان‌پذیر شده است.

برقراری تماس اینترنتی در سری پرظرفیت تحت شبکه امکانی دیگر است که برای کاربران دستگاه سانترال فراهم شده است به این معنا که شما می توانید با تعریف یک خط شهری اینترنتی تمامی خطوط خود را مدیریت کرده و تماس های بسیار ارزان را تجربه کنید این ویژگی برای کاربرانی که در چندین منطقه جغرافیایی دفاتر گوناگون دارند بسیار کاربردی است.

گروه فنی مهندسی ارتباط همواره تلاش کرده است تا بتواند با استفاده از بهترین روش ها برای راهنمایی کاربران این مرکز تلفن بهترین و اولین نمایندگی پاناسونیک باشد که می‌توان گفت در این زمینه موفق بوده و راهکارهای بسیار مناسب چه در هنگام خرید سانترال و چه هنگام نصب سانترال به کاربران ارائه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.